PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 4 | 26--29
Tytuł artykułu

Postrzeganie firmy jako pracodawcy przez odbiorców wewnętrznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie wizerunku przedsiębiorstwa w kontekście postrzegania firmy przez odbiorców wewnętrznych, czyli jej pracowników. Przedstawiono warunki kreowania przez pracowników pozytywnego wizerunku firmy oraz uwarunkowania informacyjne postrzegania firmy przez pracowników.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • A. BARUK, Rozwój kariery zawodowej a kształtowanie wizerunku firmy, [w:] Public relations. Materiały z II Kongresu PR, pod red. D. TWORZYDŁY, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2003, s. 392-394.
  • T. BOURNER, Personal Development to Improve Management Performance: a Plain Manager's Guide, „Management Development Review" 1996, vol. 9, nr 6, s. 7.
  • J. BRILMAN, Nowoczesne metody i koncepcje zarządzania, PWE, Warszawa 2002, s. 374-350.
  • W. BUDZYŃSKI, Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty, Poltext, Warszawa 2002, s. 118.
  • L. de CHERNATONY, F. HARRIS, F. DALL'OLMO RILEY, Added Value: Its Nature, Roles and Sustainability, „European Journal of Marketing" 2001, nr 4.
  • S. HEMSLEY, Internal Affairs, „Marketing Week" 1998, nr 53, s. 49-50.
  • T.J. PETERS, R. H. WATERMAN, Poszukiwanie doskonałości w biznesie, Wydawnictwo Medium, Warszawa 2000, s. 354.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110574

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.