PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 10 | 22--30
Tytuł artykułu

Kanada: warunki handlu dla polskich firm

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano podstawowe informacje o dostępie do rynku kanadyjskiego. Chociaż nie są one dla Polski dyskryminujące (Polska ma podpisane określone umowy z Kanadą), to jednak polskie towary na tamtejszym rynku muszą spełniać określone wymogi formalne, a nadto ich dostawcy muszą się liczyć z ostrą konkurencją. Kluczem do wejścia na rynek kanadyjski jest opracowanie właściwej strategii marketingowej. Niestety polscy producenci nie wykorzystują w pełni posiadanego potencjału w tym zakresie.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110833

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.