PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 88--90
Tytuł artykułu

Marketing partnerski

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono koncepcję marketingu partnerskiego. Pod pojęciem tym rozumie się zorientowane na klienta działanie, w zakresie którego firma poszukuje długoterminowych więzi z potencjalnymi i istniejącymi nabywcami. Podkreślono, że polskie przedsiębiorstwa powinny zweryfikować dotychczasowe strategie marketingowe i zastanowić się, czy nie warto pójść drogą marketingu partnerskiego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
88--90
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110915

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.