PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 54--57
Tytuł artykułu

Nowe formy komunikacji z klientem

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono zagadnienie rosnącej popularności usług z zakresu tzw. bankowości elektronicznej. Porównano cechy marketingowe tradycyjnych usług bankowych i usług bankowości elektronicznej oraz realizację potrzeb klientów przez tradycyjne usługi bankowe i przez usługi bankowości elektronicznej. Zwrócono uwagę na problem bezpieczeństwa transakcji elektronicznych. Przybliżono zmiany w działalności operacyjnej banków wywołane przez usługi bankowości elektronicznej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
54--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110928

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.