PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 51--53
Tytuł artykułu

Język etyki w banku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poruszono problem przestrzegania zasad etyki w zawodzie bankowca. Podkreślono, że kodeks etyczny powinien być integralną częścią wieloletniego planu strategicznego banku i jednocześnie moralną deklaracją wobec klienta co do obustronnej korzyści transakcji oraz polityki uczciwych cen. Wskazano siedem funkcji, jakie powinna spełniać etyka zawodowa w odniesieniu do przedstawicieli zawodu bankowca.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
51--53
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110929

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.