PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 3 | 34--36
Tytuł artykułu

Jak promować Polskę?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podejmuje problem promocji Polski (eksportu, usług, wyrobów) za pośrednictwem wyodrębnionych jednostek organizacyjnych ambasad. Podaje przykłady funkcjonowania wydziałów lub sekcji handlowych innych państw. Zwraca uwagę na kulturę prowadzenia korespondencji przez nasze firmy. Omawia doświadczenia Biura Radcy Handlowego RP w Kuwejcie w latach 1996-1999. Jako efektywna i tanią formę promocji wspomina stoiska informacyjno-promocyjne organizowane w trakcie targów czy w ramach innych imprez promocyjnych.
Rocznik
Numer
Strony
34--36
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110991

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.