PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 9 | 116--118
Tytuł artykułu

Klient wciąż nie nasz pan

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Specjaliści od systemów CRM (Customer Relationschip Management) powinni być obecnie na co dzień w pracy firmy, muszą przekonać pracowników, że uprawiają marketing i kreują wizerunek przedsiębiorstwa. Nie należy zawężać pojęcia "Customer Relationship Management" tylko do systemu informatycznego, jest to całość problemu kontaktu z klientem. Przy czym jednocześnie przy wprowadzaniu aplikacji należy zintegrować go z systemem Enterprise Resource Planning (ERP).
Rocznik
Numer
Strony
116--118
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111022

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.