PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 12--17
Tytuł artykułu

Rynek reklamy w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia wartość polskiego rynku reklamy uwzględniając trzy podstawowe media, tj. telewizję, radio i prasę. Wymienia potentatów i producentów w dziedzinie reklamy telewizyjnej. Zwraca uwagę na ważny subrynek w działalności reklamowej jakim jest reklama typu outdoor. Omawia cechy charakterystyczne polskiego rynku reklamy, nośniki i formy reklamy, czynniki decydujace o wyborze agencji reklamowej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111075

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.