PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 110--111
Tytuł artykułu

Program długofalowy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono problem reklamy radiowej w Polsce, którego udział kształtuje się od kilku lat na poziomie 7-8 procent. Wiodła tu prym reklama telewizyjna. Podano ile przeznacza się na te wydatki w latach 1998 do 2000 (Źródło: Optimum Media OMD). Dalej, jak wyglądał rozkład wydatków na poszczególne media (TV, radio, prasa i reklama zewnętrzna).
Rocznik
Numer
Strony
110--111
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111119

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.