PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 4 | 57--60
Tytuł artykułu

Jakość usług a potencjał konkurencyjny banku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W bankowości detalicznej strategia jakości rozumiana jest jako dążenie do jak najdoskonalszego zaspokajania potrzeb klientów celem uzyskania przewagi konkurencyjnej. W artykule przedstawiono jaki wpływ na dalsze zachowania konsumenckie ma satysfakcja lub niezadowolenie powstałe po skorzystaniu z usługi bankowej, a co za tym idzie - w jaki sposób jakość usługi znajduje przełożenie na potencjał konkurencyjny banku. Podkreślono, że celem strategicznym powinno być budowanie długofalowych relacji, gwarancją trwałości których byłaby lojalność klientów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
57--60
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111225

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.