PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 4 | 61--64
Tytuł artykułu

Jakość obsługi bankowej w świetle badań rynkowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań rynkowych na temat usług bankowych przeprowadzone w latach 1998-2000 przez Fundację Edukacji i Badań Bankowych. Badaniom poddano segmenty rynkowe: przedsiębiorstw, gospodarstw domowych, gmin. Podkreślono, że głównym czynnikiem kształtującym w nadchodzących latach rozwój bankowości będą kolejne generacje technologii elektronicznych. W świetle przeprowadzonych badań okazuje się, że ekspansja rynkowa nowych technologii napotyka wiele barier. Postawiono hipotezę, że bankowe technologie elektroniczne znacznie bardziej różnicują oczekiwania i możliwości poszczególnych segmentów rynku, niż miało to miejsce w epoce bankowości papierowej. Przybliżono preferencje przedsiębiorstw w zakresie kanałów informacji o produktach bankowych i ich ocenę jakości bankowej obsługi.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
61--64
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111227

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.