PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 4 | 96--98
Tytuł artykułu

Struktury kapitałowe w polskich przedsiębiorstwach handlowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę ustalenia jakie możliwości pozyskiwania kapitału są wykorzystywane przez polskie przedsiębiorstwa handlowe, jak wyglądają ich struktury kapitałowe. Za istotne uznano ustalenie, czy są one odzwierciedleniem zmian obserwowanych na rynkach finansowych, związanych z pojawianiem się różnych źródeł kapitału, czy świadczą raczej o konserwatywnym podejściu kadr zarządzających przedsiębiorstwami handlowymi do metod finansowania przedsiębiorstwa, jak również o braku umiejętności wykorzystania nowoczesnych instrumentów finansowych. Wykorzystano infomacje uzyskane od 100 ankietowanych przedsiębiorstw w 1999 r. oraz 111 w 2000 r. Badania przeprowadził Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w Warszawie.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
96--98
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111231

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.