PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 5 | 14--16
Tytuł artykułu

Weekendowe popołudnie w hipermarkecie czy szybkie zakupy "w sklepiku na dole"?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki przeprowadzonego w sierpniu 2000 r. przez Instytut Badania Opinii GfK Polonia badania, którego celem była identyfikacja zwyczajów zakupowych Polaków. Wyniki tego badania pozwalają zaobserwować kierunki, w jakich podążają zmiany w zachowaniach polskiego konsumenta.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111237

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.