PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 95--104
Tytuł artykułu

Pozyskiwanie najlepszych dla potrzeb "nowego" banku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podejmuje problem obsługi klienta banku wobec zmian zachodzących we współczesnej bankowości. Następnie przedstawiono rolę i cel pracy doradcy klienta oraz problem doboru odpowiednich pracowników na to stanowisko. Omówiono tworzenie programu i adaptacji pracowników na stanowisko doradcy klienta w banku X, co miało zmaksymalizować efektywność pracy, mierzoną dochodem operacyjnym.
Rocznik
Numer
Strony
95--104
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111338

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.