PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 2 | 41--47
Tytuł artykułu

Funkcjonowanie super- i hipermarketów w ocenie mieszkańców Szczecina

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia wyniki badań przeprowadzonych na terenie Szczecina pod kierownictwem Katedry Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Pierwsze badanie dotyczyło wpływu Reala i Makro na zachowania lokalnych kupców. Celem drugiego badania było poznanie stopnia preferencji mieszkańców Szczecina na temat zakupów w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych i ich opinii o funkcjonowaniu tych obiektów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
41--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111360

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.