PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 6 | 20, 22
Tytuł artykułu

Klient z bazy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stara się wyjaśnić istotę systemów CRM (Customer Relationship Management) oraz ich rozwój na rynkach światowych. Jest to klasa systemów, która ma za zadanie integrować sprzedaż, marketing oraz obsługę klienta i budować pozytywne z nim relacje. Ranking Gartner Group wykazał, że na pierwszym miejscu w Europie, w sektorze CRM jest Wielka Brytania i Niemcy. W Polsce najwięcej wdrożeń ma system "marketing.manager" firmy update.com. Koszty takich systemów są stosunkowo duże. Dalej, wymieniono elementy zarządzania, do wspomagania których służą CRM-y. Są to między innymi: wspomaganie decyzji, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie procesami biznesowymi, kampaniami, kontem klienta, zarządzanie kontaktami handlowymi, zamówieniami, serwisem.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20, 22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111424

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.