PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 122 | 10, 14
Tytuł artykułu

Wizerunek w sieci

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badania przeprowadzonego przez polsko-szwedzką spółkę Przodownik w marcu i kwietniu 2001 r. mającego na celu ocenę stron internetowych polskich przedsiębiorstw. Wyniki nie są dla polskich przedsiębiorstw korzystne. Podkreślono, że polskie firmy czeka jeszcze wiele pracy nad poprawianiem swego wizerunku w sieci. Niezbędne staje się skorzystanie z zachodnioeuropejskich wzorców.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10, 14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111481

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.