PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 12 | 18--20
Tytuł artykułu

Wpływ motywowania na wzrost wartości firmy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka artykułu wychodzi z założenia, że obecnie system motywowania ma być ukierunkowany na wzrost wartości firmy. Podaje propozycję składników tego systemu. Do motywacji materialnych zalicza: premie długoterminowe dla kadry kierowniczej powiązane ze wzrostem wydajności, wynagrodzenie menedżerów powiązane ze wzrostem akcji firmy, premie roczne powiązane z poziomem satysfakcji klientów, wynagrodzenie partycypacyjne dla pracowników oraz kafeterię. Do motywowania niematerialnego zalicza: zrozumienie misji, celów przedsiębiorstwa, nadzór nad realizacją - informacje zwrotne, ocenę rezultatów, mentoring, coaching, program szkoleń, współdziałanie kadry menedżerskiej, decentralizację, system sugestii pracowniczych.
Rocznik
Numer
Strony
18--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111568

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.