PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 12 | 12--14
Tytuł artykułu

Czas jako element konkurencyjności przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy koncepcji konkurowania czasem. Była to strategia wykreowana przez Bostońską Grupę Konsultingową. Wyróżniono między innymi trzy aspekty stosowania strategii czasowych: 1. Czas wejścia na rynek (czas od rozpoznania potrzeby rynkowej, przełożenia jej na nowy produkt oraz wprowadzenia na rynek); 2. Czas obsługi (czas od złożenia zamówienia przez klienta do momentu dostarczenia produktu); 3. Czas reakcji (czas potrzebny na rozpoznanie zmiany popytu i zareagowania na nią). Wymieniono też warunki osiągnięcia trwałej przewagi konkurencyjnej dzięki zastosowaniu tej strategii.
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111569

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.