PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 6 | 98--99
Tytuł artykułu

Wzrost znaczenia marek handlowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na problem budowy prestiżu marki w działalności przedsiębiorstwa. Skupiono się na zagadnieniu marek handlowych (privat labels) dających handlowcom możliwość odróżniania się od innych uczestników rynku, pozyskania wiernego klienta.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
98--99
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111600

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.