PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 6 | 56
Tytuł artykułu

Orbis zmienia skórę

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przybliżono nową strategię Orbisu opracowaną wspólnie z nowym inwestorem francuską firmą Accor, która w zeszłym roku kupiła 20 proc. akcji Orbisu. Orbis zrezygnuje z tradycyjnych nazw hoteli. Prezes Orbisu wierzy, że siła marki Accora szybciej przyciągnie klientów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111605

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.