PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 6--9
Tytuł artykułu

Nowa strategia Coca-Coli

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono sytuację koncernu Coca-Cola, w którym doszło do zmian na najwyższych stanowiskach, dużych zwolnień i przyjęcia nowej strategii. Nowy prezes zarządu odszedł od centralistycznego zarządzania. Postawił na samodzielność, swobodę urzeczywistniania własnych pomysłów, gotowość ponoszenia ryzyka.
Rocznik
Numer
Strony
6--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111612

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.