PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 47--56
Tytuł artykułu

Pozasklepowe formy sprzedaży w opinii nabywców

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie, jak kształtują się tendencje w zakresie wykorzystywania metod sprzedaży pozasklepowej wśród mieszkańców regionu Wielkopolski. Badania przeprowadzono w październiku 1999 r. na próbie 800 respondentów. Podmiotem badania były kobiety ze względu na ich dominujący udział w dokonywaniu zakupów w gospodarstwie domowym. Zwrócono uwagę na cztery najbardziej znane formy sprzedaży pozasklepowej: sprzedaż poprzez katalogi firm wysyłkowych, sprzedaż za pośrednictwem Internetu, sprzedaż poprzez oferty telewizyjne oraz sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
47--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111680

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.