PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 15 | 10--13
Tytuł artykułu

Reklama online

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wraz z rozwojem Internetu w Polsce pojawiła się w nim także reklama. Dzięki swojej multimedialności, interaktywności, szybkości oraz łatwej modyfikacji przekazu, reklama online zrewolucjonizowała tę branżę, dając jej nieporównywalnie silniejsze narzędzie, niż tradycyjne media. W miarę szerszego zastosowania Internetu w firmach, również w Polsce eksperci przewidują dla reklamy online dobre perspektywy rozwoju.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10--13
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111733

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.