PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 13 | 21--22
Tytuł artykułu

Moda czy konieczność

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
CRM (Customer Relationship Management) jest nową filozofią zarządzania opartą na zrozumieniu, przewidywaniu i wpływaniu na zachowania klienta. Pojawiły się już hurtownie danych o firmach, ale były one bardzo drogie. CRM bazuje na systemach klasy ERP, gdzie dostarczane są informacje. Z baz danych pochodzą informacje o trendach rynkowych i klientach. Systemy CRM szczególnie polecane są bankom, sektorowi ubezpieczeniowemu, telekomunikacji i wielkim sieciom handlowym. Podano techniki "data mining" jako przykład rozwiązań CRM.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111904

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.