PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 23 | 23--25
Tytuł artykułu

Szczególny rodzaj partenerstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy raportu Fundacji Edukacji i Badań Bankowych. Wyniki badań, które przeprowadzono wskazują na to, iż 99 proc. dużych przedsiębiorstw dokonało 1830 wskazań i wymieniło 56 banków, co świadczy o dobrej rozpoznawalności rynku. Jest to wynik dużo wyższy niż w sektorze przedsiębiorstw średnich. Najczęściej wymienianym bankiem był Bank Pekao SA. Podano banki i grupy bankowe, z którymi najczęściej współpracują duże przedsiębiorstwa. Także rozpoznawalność handlową banków. Podkreślono kategorię bank podstawowy, ze względu na dużą skalę stosunków łączących z tego typu bankami podmioty. Banki dążą w ten sposób do osiągnięcia wysokiej pozycji w danym segmencie rynku.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111920

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.