PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 9 | 24--27
Tytuł artykułu

Strategie dystrybucji krajowych producentów piwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podzielono przedsiębiorstwa piwowarskie na trzy grupy: liderów rynku (Elbrewery, Żywiec, Lech Browary Wielkopolskie, Browary Tyskie, Okocim), przedsiębiorstwa regionalne (Browar Szczecin, Browar Dojlidy, Browar Warka, Browar Leżajsk, Browar Van Pur), przedsiębiorstwa lokalne (Górnośląskie Zakłady Piwowarskie, Browar Lublin, Browar Sierpc, Browary Warszawskie). Omówiono strategie dystrybucyjne tych grup browarów oraz udział typów strategii (aktywną, dopasowaną pod egidą producenta, dopasowaną pod egidą pośrednika, adaptacyjną i bierną).
Rocznik
Numer
Strony
24--27
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111937

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.