PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 59--63
Tytuł artykułu

System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono model systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie. Wymieniono takie jego elementy, jak: system wewnętrznych sprawozdań, obserwację otoczenia, informację rządową i badania marketingowe. Jego wprowadzenie powinno być poprzedzone tzw. auditem komunikacyjnym czyli diagnozą procesu komunikowania się w firmie. Scharakteryzowano procesy komunikowania się wewnątrz przedsiębiorstwa oraz firmy z otoczeniem. Strategia marketingowa musi zawierać przytoczone elementy STP (segmentation - targeting - positioning). Omówiono też schemat marketingowego przedsiębiorstwa procesowego.
Rocznik
Numer
Strony
59--63
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111950

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.