PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 37--39
Tytuł artykułu

Telemarketing - instrument działań marketingowych przedsiębiorstwa (na przykładzie dużych firm województwa dolnośląskiego)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia historię telemarketingu. Omawia istotę telemarketingu oraz rynek usług telemarketingowych w Polsce. Prezentuje wyniki badań, których celem było zebranie informacji na temat: czy, w jakim zakresie i jak często duże firmy województwa dolnośląskiego wykorzystują telemarketing.
Rocznik
Numer
Strony
37--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111984

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.