PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 3 | 12--14
Tytuł artykułu

NLP w reklamie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poznanie mechanizmów kierujących konsumentem pozwala na lepsze dostosowanie przekazu, a więc nie tylko powinno zapewnić jego zauważenie, ale również osiągnięcie zamierzonego celu. Twórcy reklamy są często zmuszeni do korzystania z wiedzy znacznie wykraczającej poza ramy marketingu. Pomocne okazują się takie dziedziny jak psychologia, socjologia, a nawet lingwistyka. W artykule wyjaśniono pojęcie programowania neurolingwistycznego, określane terminem NLP (n-neuro, l-lingwistyczne, p-programowanie), które okazuje się być pomocne przy opracowaniu przekazów reklamowych.
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112011

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.