PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 3 | 43--46
Tytuł artykułu

Uwarunkowania decyzji promocyjnych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kampania promocyjna jest integralną częścią strategii marketingowej. Od jej odpowiedniego przygotowania i przeprowadzenia w dużej mierze zależy sukces danego produktu na rynku. Autorka przedstawiła podstawowe etapy składające się na strategię promocji oraz omówiła czynniki wpływające na decyzje promocyjne, spośród których wyróżniła grupę czynników związanych z rynkiem, specyfiką produktu oraz strategią firmy. Pisała także o konieczności uwzględnienia czynników psychologicznych podczas tworzenia przekazu promocyjnego, w celu zwiększenia jego oddziaływania na konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
43--46
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112016

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.