Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie czy usługi są innowacyjne. Przybliżono stan badań nad tą tematyką. Przedstawiono wyniki badań dotyczących innowacyjności usług przeprowadzonych w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przybliżono nową taksonomię sektoralną.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J. Fourastié, Myśli przewodnie, Warszawa 1972.
- F. Gallouj, Innovation in the Service Sector. The New Wealth of Nations, Edward Legar Publ. 2002.
- Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w sektorze usług w latach 1997-1999. Informacje i opracowania statystyczne, GUS, Warszawa 2001.
- Marketing usług profesjonalnych, pod red. K. Rogozińskiego, Poznań 1999 (t. 1), 2000 (t. 2), 2001 (t. 3), 2002 (t. 4).
- R. Normann, R. Ramirez, Designing Interactive Strategy. From Value Chain to Value Constalation, J. Wiley & Sons, 1994.
- K. Pavitt et. all., Accumulation, diversification and organization of technology activities in UK companies, w: M. Dodgson [ed.], Technology Strategy and the Firm: Management and Public Policy, Longman, 1989, s. 40 i dalsze.
- K. Rogoziński, Usługi pod presją technologii, "Marketing i Rynek", 2001/7.
- K. Rogoziński, Usługi rynkowe, Wyd. AE, Poznań 2000.
- L. Soete, M. Miozzo, Trade and Development in Services: a Technological Perspective, Maastricht 1990.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112020