PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 8--10
Tytuł artykułu

W_Mig_Test szybkie badanie rynkowe

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Szybkość otrzymywania wyników jest szczególnie istotna przy badaniach reklamy, opakowań, etykiet, logo lub innych elementów wizualnych by spośród kilku propozycji wybrać tę najlepszą. W_Mig_Test jest nowoczesną techniką multimedialną zbierania danych opracowaną przez Pentor Instytut Badania Opinii i Rynku, która polega na samodzielnym wypełnianiu komputerowego kwestionariusza przez respondenta.
Rocznik
Numer
Strony
8--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112048

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.