PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 11--13
Tytuł artykułu

10 zasad budowania silnej marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kreowanie i zarządzanie wartością firmy, jaką jest brand (marka) stało się jednym z priorytetów firm bez względu na rodzaj działalności z uwagi na ścisły jej związek z lojalnością klientów i zyskiem. W artykule przedstawiono zasady budowania silnej marki, które powstały w wyniku obserwacji największych światowych brandów.
Rocznik
Numer
Strony
11--13
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112050

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.