PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 5 | III--V
Tytuł artykułu

Zarządzanie wiedzą w firmach konsultingowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Popularność i szybki rozwój koncepcji zarządzania wiedzą w ostatnich latach był w głównej mierze zasługą firm konsultingowych. Jako pierwsze podjęły one próbę efektywnego wykorzystania posiadanego kapitału intelektualnego i uczynienia wiedzy głównym źródłem przewagi konkurencyjnej. Obecnie niemal każda licząca się firma konsultingowa posiada mniej lub bardziej rozbudowany system zarządzania wiedzą. W artykule przedstawiono rozwój koncepcji zarządzania wiedzą w firmie Arthur Andersen.
Rocznik
Numer
Strony
III--V
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112060

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.