Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
We współczesnych warunkach prowadzenia działalności gospodarczej przemysł ubezpieczeniowy ma do czynienia z otoczeniem, w którym potencjalni klienci poszczególnych ubezpieczycieli są osobami coraz lepiej zorientowanymi w sztuce prowadzenia biznesu i coraz bardziej świadomymi ewentualnych konsekwencji zawieranych kontaktów czy też umów. W światowej literaturze ubezpieczeniowej wiele miejsca poświęca się uświadomieniu menedżerom ubezpieczeniowym cech specyficznych działalności gospodarczej, którą kierują. Zwraca się tam uwagę na fakt, że przemysł ubezpieczeniowy opiera się przede wszystkim na wzajemnych międzyludzkich stosunkach. Z jednej strony bowiem występują potencjalni klienci, z reguły bardzo wrażliwi na cechy oferty produktowej, z drugiej strony pojawiają się agenci w systemie dystrybucji produktów ubezpieczeniowych i osoby przeprowadzające obsługę danego produktu w samej firmie ubezpieczeniowej. Podkreśla się, że najważniejszą cechą menedżera ubezpieczeniowego jest prowadzenie marketingu nie zdanego na przypadek.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112063