PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1-2 | 25--27
Tytuł artykułu

Rola agenta w działalności marketingowej zakładu ubezpieczeń

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na obecnym etapie rozwoju rynku ubezpieczeniowego w Polsce wielkość realizowanej sprzedaży w firmach ubezpieczeniowych, ale również wizerunek zakładu ubezpieczeniowego i jego pozycja konkurencyjna, w głównym stopniu uzależniona jest od umiejętności posiadanych przez agentów. Dlatego też każdemu towarzystwu ubezpieczeniowemu powinno zależeć na odpowiednim doborze oraz przygotowaniu agentów, ponieważ dbałość ta przyniesie korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron. Agent ubezpieczeniowy obok funkcji związanej z dystrybują polis, pełni inne zadania w ramach działalności marketingowej firmy, zarówno w zakresie komunikacji jak i planowania produktu.
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112087

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.