PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 5 | 16--21
Tytuł artykułu

Zarządzanie kategoriami produktów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klienci lubią robić zakupy w "uporządkowanym" sklepie czyli takim, w którym łatwo się orientują. Zakupy nie są wtedy jedynie codziennym obowiązkiem, a stają się w większym stopniu przyjemnością. Takiemu "uporządkowaniu" służy zarządzanie kategoriami produktów, z powodzeniem stosowane w Polsce przez sieci Jumbo, Tesco czy Real. W niniejszym artykule przedstawiono proces zarządzania kategoriami produktów oraz korzyści z zastosowania tej koncepcji zarządzania i jej perspektywy rozwoju w Polsce.
Rocznik
Numer
Strony
16--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112134

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.