PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 5 | 11--15
Tytuł artykułu

Kanibalizacja marketingowa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każde przedsiębiorstwo - aby rozwijać się, przynosić zyski poprawić swoją pozycję rynkową - musi poszukiwać nowych rozwiązań marketingowych, w tym przede wszystkim innowacji produktowych oraz nowych rozwiązań dystrybucyjnych. Tego typu działania, mimo oczywistych korzyści, stwarzają również zagrożenia. Największym z nich jest kanibalizacja - przejmowanie przez podobne produkty tej samej firmy udziałów w rynku sprzedaży. W niniejszym artykule omówiono zjawisko kanibalizacji innowacyjnej i substytucyjnej oraz kanibalizacji produktowej i dystrybucyjnej.
Rocznik
Numer
Strony
11--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112135

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.