PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 5 | 40--43
Tytuł artykułu

Reklama na eurorynku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wielu naszych przedsiębiorców mocno wierzy, że dobra reklama wszędzie się obroni i wywoła pozytywny skutek. Nie jest to prawda. Często różnice kulturowe mogą wręcz doprowadzić do ośmieszenia zagranicznego produktu w miejscowej reklamie. W niniejszym artykule przedstawiono czynniki kulturowe euromarketingu (język, zwyczaje i stereotypy, emocjonalność i racjonalność) oraz ograniczenia prawne reklamy w niektórych krajach Unii Europejskiej.
Rocznik
Numer
Strony
40--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112138

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.