PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 17--18
Tytuł artykułu

Promocja uzupełniająca

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Promocja uzupełniająca polega na stwarzaniu atrakcyjniejszą samą procedurę zakupu, a nie kupowany produkt. Służy temu wiele instrumentów, m.in..: bezpłatne próbki, kupony, promocyjne obniżki cen, znaczki handlowe, degustacje, pokazy, które warto nie tylko poznać, ale i zastosować. Problem wyboru właściwego instrumentu staje się skomplikowany w przypadku przedsiębiorstwa dokonującego promocji za granicą.
Rocznik
Numer
Strony
17--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112143

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.