PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 5 | 33--38
Tytuł artykułu

Polityka cenowa rozgłośni radiowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cena to jeden z pięciu podstawowych elementów marketingu-mix przedsiębiorstw działających na rynku usług, w tym również rynku rozgłośni radiowych. Aby skutecznie na nim funkcjonować, stacje muszą opracowywać i wdrażać odpowiednie dla osiągnięcia celów strategie marketingowe, w zakres których wchodzi również planowanie strategii cenowej. Radio musi tworzyć swoje strategie cenowe w taki sposób, aby zachęcić reklamodawców do kierowania budżetów do niego.
Rocznik
Numer
Strony
33--38
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Arens W.F., Bovee C.L., Contemporary Advertising, Richard D., Irvin Inc., Homewood Ill, 1994.
  • Beliczyński J., Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą, Antykwa, Kraków 1999.
  • Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 1998.
  • Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1997
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112144

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.