PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 23--27
Tytuł artykułu

Targi jako instrument komunikacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Następuje zmiana w podejściu firm do wykorzystywania targów jako instrumentu marketingu. Mniej firm traktuje targi jako instrument sprzedaży, a więcej jako doskonały środek komunikacji z otoczeniem i nawiązania kontaktów z klientami.
Rocznik
Numer
Strony
23--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112147

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.