PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 36--40
Tytuł artykułu

Kanibalizacja pod kontrolą (cz.II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kanibalizacja marketingowa może być odbierana przez kierownictwo firmy jako negatywne lub też pozytywne zjawisko rynkowe. Negatywne, gdyż "zjada" istniejący już produkt. Pozytywne - gdyż często wprowadzenie nowego wyrobu jest elementem obrony przed konkurencją. Kanibalizację zawsze trzeba kontrolować. W artykule omówiono, jak mierzyć efekt kanibalizacji.
Rocznik
Numer
Strony
36--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112148

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.