PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 33--35
Tytuł artykułu

Nie taki CRM straszny

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wśród nowoczesnych narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie sprzedażą króluje obecnie Customer Relationship Management (CRM). Jest to zintegrowany i kompletny system, którego zadaniem jest standaryzacja i wsparcie całego procesu: od marketingu poprzez sprzedaż - do obsługi i serwisu po sprzedaży. Od roku większość czołowych firm w Polsce rozpoczęła wdrażanie systemów klasy CRM. Wdrożenie systemu CRM jest wyzwaniem dla każdej firmy. W artykule przedstawiono obawy, które opóźniają decyzję o wdrożeniu systemu CRM, oraz wiele korzyści wypływających z jego korzystania.
Rocznik
Numer
Strony
33--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112149

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.