PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 42--45
Tytuł artykułu

Marketingowa polityka personalna w usługach

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jakość pracy pracowników firmy usługowej jest efektem odpowiednio prowadzonej marketingowej polityki personalnej będącej nieodzownym elementem marketingowej koncepcji działania przedsiębiorstwa usługowego. Marketingowa polityka personalna to system sposobów postępowania i zachowania przedsiębiorstwa zorientowanego na oczekiwania potencjalnych i zatrudnionych pracowników. Konsekwencją tego nastawienia jest postrzeganie i traktowanie pracowników jak klientów, których interesy znajdują się w centrum uwagi kierownictwa przedsiębiorstwa. Bowiem od wiedzy i umiejętności personelu zależy sukces firmy. W artykule przedstawiono szczegółowo cele marketingowej polityki przedsiębiorstwa usługowego oraz środki służące w ich osiąganiu.
Rocznik
Numer
Strony
42--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112150

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.