PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 4 | 64--74
Tytuł artykułu

Wewnętrzne uwarunkowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce - analiza zasobów finansowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, które z czynników wewnętrznych sprzyjają, podejmowaniu przez banki działań marketingowych, a które należy postrzegać jako bariery w ich realizacji. Celem artykułu jest ustalenie, jaki wpływ na działania marketingowe mają posiadane przez nie zasoby finansowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
64--74
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112281

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.