PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 13--20
Tytuł artykułu

Kreowanie sukcesu firmy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sukces firmy rozumiemy jako zadawalający ją poziom rentowności, duży udział w rynku, wysoka płynność finansowa, zdystansowanie konkurencji, zwiększenie eksportu itp. Na ten sukces składają się różne czynniki, które zapewniają firmie klientelę i sprawiają, że jest ona spostrzegana jako organizacja niezawodna, odpowiedzialna i godna zaufania. Autor po przedstawieniu czynników sukcesu firm "doskonałych" formułuje zalecenia dla polskich firm, których stosowanie może ułatwić sukces rynkowy.
Rocznik
Numer
Strony
13--20
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112329

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.