PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 56
Tytuł artykułu

Diagnoza i prognoza dotycząca handlu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Centrum Badań Marketingowych przedstawia i komentuje cztery wskaźniki charakteryzujące sferę handlu w I i II kwartale 2001: wskaźnik osiągniętej i oczekiwanej wartości sprzedaży w sferze handlu; wskaźnik wartości sprzedaży w poszczególnych gałęziach handlu; wskaźnik wysokości zatorów płatniczych w poszczególnych gałęziach handlu oraz osiągniętego i oczekiwanego zysku w sferze handlu.
Rocznik
Numer
Strony
56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112365

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.