PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 11-12 | 71--85
Tytuł artykułu

Ośrodki handlowe w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia wyniki badań przeprowadzonych w Instytucie Rynki Wewnętrznego i Usług, których celem było rozpoznanie stanu, tempa, czynników i kierunków rozwoju nowoczesnych ośrodków handlowych w Polsce w okresie transformacji gospodarczej, ze szczególnym zaakcentowaniem skali koncentracji sieci detalicznej w tych ośrodkach w wybranych aglomeracjach - warszawskiej, krakowskiej i śląskiej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
71--85
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112384

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.